Přeskočit na obsah

P jako PROPAGACE

Tak jako se z jednotlivých písmen skládají slova a z nich pak zase věty, tak z jednotlivých bodů naší abecedy se skládají moderní Poděbrady, kde žijí spokojení lidé. Dnes otevíráme písmeno P.

P jako propagace. Mezi ty nejdůležitější věci patří propagovat dobrou práci, ukázat blízkému okolí i světu, že jsme město přívětivé turistům, že máme služby na úrovni, že je zde kvalitní vyžití, že jsme městem špičkového sportu a kvalitní kultury, že máme krásnou přírodu a také originální nápady. Bohužel nemalé finanční prostředky jdou často jen do prvoplánové sebepropagace radniční koalice, přičemž turistům je ukradené, kdo je tady starostou, což v šestnáctistránkovém Poděbradském zpravodaji v každém čísle pečlivě připomíná kolem deseti fotografií, stejně jako zbytečné otázky pro starostu v podbízivé rubrice tak zvané Poděbradské televize. Propagujme se raději kvalitou, architekturou, historií a vtipnými nápady. V tom musíme být výjimeční, takový je dnes svět. Pak se to zaručeně vrátí ve spokojenosti místních podnikatelů a následně i obyvatel.

Ladislav Langr – kandidát na starostu